Junts pregunta a Illa com mobilitzarà 18.500 milions sense pressupostos

Sales retreu al president de la Generalitat que "no té una visió realista del país" i que hagi "obviat" el dèficit fiscal i d'infraestructures en la seva conferència

Mònica Sales - Foto: ACN, Nia Escolà

Junts per Catalunya considera que el president de la Generalitat, Salvador Illa, ha evidenciat “una visió poc realista del que està passant al país”, després d’haver anunciat aquest divendres una mobilització de recursos públics de 18.500 milions d’euros, “la més ambiciosa des del 2010”, segons les paraules del mateix president.

La portaveu del grup de Junts al Parlament, Mònica Sales, ha preguntat al president de la Generalitat com ho farà possible sense pressupostos, sense “captació d’inversions” i sense “tenir acords possibles per a tirar-ho endavant”. De la mateixa manera, el partit de Carles Puigdemont ha criticat que el cap del govern hagi “obviat” tant el dèficit fiscal com el dèficit d’infraestructures en el seu discurs.

Sales ha acusat Illa d’estar “en silenci, fins i tot quan hi ha inversions en risc a casa nostra”. “El president Illa, que es va comprometre a aprovar pressupostos al Parlament a 1 de gener, ha llançat la tovallola”, ha insistit la portaveu de Junts a la cambra.

(Visited 65 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari