Denunciats tres menors per apallissar-ne un altre als voltants d’un institut a Mataró

Els Mossos d'Esquadra han identificat els tres presumptes agressors i ha traslladat el cas a la Fiscalia de Menors

Lateral d'un dels vehicles dels Mossos d'Esquadra (Albert Segura, ACN)
Lateral d'un dels vehicles dels Mossos d'Esquadra (Albert Segura, ACN).

Els Mossos d’Esquadra han denunciat penalment tres menors per apallissar-ne un altre als voltants d’un institut a Mataró. Els fets es van produir durant la tarda del 23 d’abril al carrer de Sant Sebastià, a tocar de l’Escola la Llàntia i l’Institut Puig i Cadafalch.

Segons es pot observar en un vídeo, avançat pel digital Capgròs i que s’ha fet viral a les xarxes socials, el menor agredit va ser rodejat per un grup de joves i va rebre una puntada de peu al pit. La víctima va caure a terra i va començar a rebre un reguitzell de coces al cap, l’esquena i les costelles, mig inconscient i sense poder defensar-se. Els Mossos d’Esquadra han confirmat que ja han identificat els tres presumptes agressors i que han traslladat el cas a la Fiscalia de Menors.

El menor agredit, de 13 anys, va haver de ser atès pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i traslladat a l’Hospital de Mataró davant la gravetat de les ferides. L’Àrea Bàsica Policial de Mossos de Mataró s’ha posat a disposició de la família del menor apallissat i encara no s’ha confirmat en quins centres educatius estudien agressors i víctima.

(Visited 12 times, 12 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari