El 93% dels delegats de l’assemblea de Sumar han escollit com a nous coordinadors generals del partit la fins ara secretària d’Organització, Lara Hernández, i el portaveu Carlos Martín. Hernández i Martín lideraran doncs el partit fundat per la vicepresidenta del Govern d’Espanya Yolanda Díaz.
Han participat a l’assemblea 500 delegats que han votat la nova direcció de Sumar i els documents clau de la formació per al nou cicle polític. Concretament, el document polític ha rebut el 97,6% dels vots a favor i el document organitzatiu ha rebut el 95,7% de suport.
El ministre de Cultura, el català Ernest Urtasun, formarà part de la nova direcció juntament amb Verónica Martínez, Joaquín Pérez, Rosa Martínez, Amparo Merino i Juan Pedro Yllanes.
(Visited 36 times, 36 visits today)