La consellera de Drets Socials, Mónica Martínez Bravo, ha destituït aquest dilluns l’actual directora general d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA), Isabel Carrasco, i el seu subdirector, Joan Mayoral, segons ha avançat El Periódico i ha confirmat l’ACN.
Carrasco ha estat vinculada a aquest organisme des del 1998, quan va començar a treballar a la delegació de Tarragona. El 2016 va ascendir a cap del servei i va ser la responsable de la implantació del programa pilot ‘Barnahus’ per abordar la violència sexual contra menors a la demarcació tarragonina, projecte que després s’ha estès a tot Catalunya.
Mayoral, que durant els darrers anys ha estat pilotant la implantació territorial del model ‘Barnahus’ com a coordinador del projecte, va ser subdirector de la DGAIA durant una dècada (2007-2018).
Aquest dimarts, a la reunió del Consell Executiu, el Govern nomenarà el nou director general.