ERC rebat les crítiques de PP i Junts pel FLA: “La condonació és una bona notícia, reverteix part de l’infrafinançament”

Capella lamenta que els partits que "critiquen per sistema" no donin suport a la negociació d'ERC

Ester Capella

La portaveu parlamentària d’ERC, Ester Capella, ha rebatut les crítiques de PP i Junts per la condonació del FLA.

En una roda de premsa, aquest dimarts a la tarda al Parlament, Capella ha afegit que l’acord amb el govern espanyol és “una bona notícia” perquè “reverteix part de l’infrafinançament”.

La portaveu republicana també ha lamentat que els partits que “critiquen per sistema” no hagin donat suport a la negociació d’ERC.

Capella ha esgrimit que alguns dels partits que ara es queixen van ser “partícips” de les modificacions legals que van permetre l’infrafinançament amb el FLA.

La dirigent d’ERC ha argumentat que “és bo” per a les arques del Govern disposar de 1.000 MEUR més cada any per destinar, per exemple, a polítiques d’habitatge.

(Visited 11 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari