Illa i Junqueras es reuneixen al Palau per abordar les comissions bilaterals Estat-Generalitat

És la seva primera trobada pública des de l'elecció del republicà com a president del partit

Reunió del president de la Generalitat, Salvador Illa, i el d'ERC, Oriol Junqueras, al Palau de la Generalitat (Laura Fíguls, ACN)
Reunió del president de la Generalitat, Salvador Illa, i el d'ERC, Oriol Junqueras, al Palau de la Generalitat (Laura Fíguls, ACN).

El president de la Generalitat, Salvador Illa, i el d’ERC, Oriol Junqueras, s’ha reunit aquest dissabte al migdia al Palau de la Generalitat, on han abordat qüestions econòmiques i d’infraestructures que es tractaran a les comissions bilaterals. Es tracta de la primera trobada pública entre els dos líders d’ençà que Illa és president i des de l’elecció de Junqueras com a nou líder d’ERC el passat mes de desembre.

Fonts de l’executiu subratllen el “clima de cordialitat” amb què s’ha celebrat la trobada i que s’ha produït “en una setmana clau per als interessos de Catalunya”, amb la convocatòria aquest dilluns de la Comissió Bilateral Govern central-Generalitat i de la Comissió Mixta de Transferències.

En un missatge a X després de la trobada al Palau de la Generalitat, el president Salvador Illa ha destacat que la reunió amb Junqueras ha estat “cordial” i que han “abordat temes d’interès per al conjunt de la ciutadania de Catalunya”.

(Visited 10 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari