L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha avançat que el projecte del Hard Rock “està més a prop que mai” i ha lamentat que s’hagi “perdut una dècada” amb “històries inventades”. En una entrevista al programa Aquí Catalunya de la Cadena SER, Granados ha dit també que el PSC mai s’ha oposat al projecte i que l’acord d’investidura només feia referència a la fiscalitat, que s’ha complert revertint la rebaixa fiscal al joc.
El batlle ha acusat ERC de “jugar a la puta i la Ramoneta” per no posicionar-se amb el projecte, i ha assegurat que l’anterior informe ambiental era només “un esborrany filtrat malintencionadament”. Granados, a més, ha defensat que la voluntat del govern de la Generalitat és aprovar el pla director urbanístic (PDU) i que per això s’ha demanat un nou informe ambiental.
L’alcalde de Salou ha remarcat que l’anterior informe ambiental del Hard Rock era només “un esborrany” que “es va filtrar malintencionadament” per l’anterior executiu, per intentar aturar el projecte. Segons Granados, és un document “que no serveix per a res” i per això el govern de Salvador Illa ha encarregat un informe ambiental. “Perquè hi ha voluntat d’aprovar el PDU, si no ho deixarien com està”, ha assegurat també a la Cadena SER.