Una vintena de tractors de pagesos de la Cerdanya s’han concentrat aquest divendres a dos quarts de sis de la tarda a les proximitats de la boca nord del túnel del Cadí.
Uns 50 minuts més tard, han iniciat una marxa lenta en direcció a les localitats de Puigcerdà i Bellver de Cerdanya, tot afectant tant la carretera C-16 com l’N-152 i l’N-260.
Des d’aquestes poblacions han repetit el recorregut de tornada fins al túnel. L’acció ha complicat la circulació, que els divendres acostuma a presentar retencions per l’afluència de conductors que van cap a destinacions de muntanya.
Tot plegat, un any després de les protestes de Revolta Pagesa i tenint en compte, segons han dit, que les millores que han notat en aquest temps han estat molt poques.
(Visited 20 times, 1 visits today)