Tres detinguts a Maçanet de la Selva per tenir un cultiu amb més de 700 plantes de marihuana al garatge

Un arrestat va entrar a la presó després de l'actuació policial, feta arran d'una denúncia ciutadana anònima

Plantació de marihuana a un garatge de Maçanet de la Selva - Foto: ACN, Policia Nacional

La Policia Nacional ha detingut tres homes que tenien un cultiu de marihuana amb més de 700 plantes al garatge d’una casa de Maçanet de la Selva (Girona). Els agents van rebre una denúncia anònima alertant que hi havia la sospita que en aquell immoble de la urbanització Montbarbat s’hi cultivava marihuana.

A partir d’aquell moment, la Policia Nacional, en coordinació amb la Policia Local de Maçanet, va preparar un operatiu. Un cop van tenir autorització judicial, els agents van fer l’escorcoll amb la col·laboració de les unitats d’intervenció policial (UIP) de la Policia Nacional per assegurar la zona.

Un cop a dins, els agents van trobar 703 plantes de marihuana en un estat avançat de floració, a més de tota la infraestructura per fer-la créixer, com llums led, extractors per evitar les olors i filtres de carboni.

Un dels detinguts és un home que vivia al garatge i la seva funció del qual era tenir cura de la plantació. A més, els agents van descobrir que els arrestats tenien la llum punxada i un cop acabat l’operatiu, els tècnics van restablir les connexions.

Els detinguts van passar a disposició del jutjat de guàrdia de Santa Coloma de Farners per la presumpta comissió d’un delicte contra la salut pública i un altre de defraudació de fluid elèctric.

A més, un dels arrestats es troba en situació irregular a Espanya. Dos dels tres homes han quedat amb llibertat amb mesures cautelars, mentre que el jutge ha enviat a presó l’altre, recull l’ACN.

(Visited 22 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari