Alamany ajorna una eventual entrada d’ERC al govern de Collboni almenys fins al març

La dirigent constata que la formació surt d'un moment "convuls" i no pot abordar el debat en aquesta situació

Elisenda Alamany - Foto: 324

La presidenta del grup municipal d’ERC a l’Ajuntament de Barcelona i secretària general del partit, Elisenda Alamany, ha subratllat aquest dijous que ERC no pot decidir ara si entra o no al govern de Jaume Collboni perquè “ha estat en un moment convuls”.

“I com a la vida, no és bo prendre decisions estratègiques quan un surt d’un moment convuls”, ha argumentat en declaracions a Betevé, on ha remarcat que primer cal que ERC tanqui el seu congrés al març.

“Encara hem de tancar el congrés que acaba al març i hem de veure si estem en un moment tranquil i serè per prendre una decisió d’aquest calat”, ha argumentat.

Alamany ha insistit que qualsevol debat que tingui a veure amb la governabilitat a la capital catalana “ha de passar per la militància” com a pas “imprescindible”, i “no es pot fer d’un dia per a l’altre”.

“S’ha de tornar a socialitzar, s’ha de tornar a veure on som, i malauradament el partit ara mateix no està en un moment tranquil com per tenir aquest debat”, ha argumentat.

(Visited 15 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari