La direcció nacional d’ERC ha assegurat aquest dimecres que no facilitarà l’aprovació dels pressupostos d’Aliança Catalana a l’Ajuntament de Ripoll, però el grup municipal dels republicans ha decidit mantenir la reunió prevista per a finals d’aquesta setmana amb l’alcaldessa, Sílvia Orriols. Tot i això, segons l’ACN, les mateixes fonts matisen que seure a escoltar Orriols no vol dir que acabin aprovant els seus comptes.
Aquest dimecres al matí, ERC de Ripoll s’havia obert a aprovar els pressupostos del municipi amb una abstenció, si l’alcaldessa ultranacionalista acceptava les seves demandes, una opció que tampoc descarten els tres regidors de Junts a la ciutat.
El ple de pressupostos s’havia de celebrar el 23 de desembre, però Orriols va retirar a última hora el punt de l’ordre del dia perquè no tenia cap suport confirmat.