Lluïsa Moret: “La gent el que vol és que les institucions abordin de veritat els seus problemes”

La viceprimera secretària del PSC assegura que “estem treballant per recuperar la normalitat institucional”

Lluïsa Moret, a la seu del PSC, del qual n'és viceprimera secretària

La viceprimera secretària del PSC, Lluïsa Moret, considera que “la gent el que vol és tranquil·litat, que les institucions abordin de veritat els seus problemes, que són l’habitatge, la seguretat, la millora dels sistemes de serveis públics a salut, educació, infraestructures,…”. “Estem treballant per dignificar i recuperar la normalitat institucional”, ha afirmat en una entrevista a El Nacional la dirigent socialista que és alcaldessa de Sant Boi de Llobregat i presidenta de la Diputació de Barcelona.

Moret afirma, en aquesta entrevista, que “recuperar la normalitat institucional significa tenir bones relacions amb tothom. Evidentment, bones relacions amb el govern d’Espanya i, per tant, acudir allà on se’ns convoca, on la nostra veu ha d’estar present, no deixar cap cadira buida on es debaten les coses que tenen un impacte important per Catalunya i tenir presència en els àmbits institucionals on la Generalitat ha d’estar present i representa els catalans”.

Preguntada sobre si està preocupada perquè l’independentisme recuperi la força perduda els darrers anys, la dirigent del PSC assegura que “ni ens preocupa ni ens deixa de preocupar. Insisteixo que el que fem és respectar, com sempre, la voluntat de la majoria dels catalans i només hi ha una via per expressar-la, que són les urnes. I aquesta majoria en aquests moments ha dit de forma clara i nítida que vol una majoria progressista d’esquerres a Catalunya, que ha de liderar el PSC, perquè és la força més votada, amb diferència”.

(Visited 24 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari