Parlon reitera “la diligent gestió” de l’emergència per la DANA en una visita als pobles més afectats de l’Ebre

S'interessa per les actuacions preventives que fan els ajuntaments als punts crítics inundables

La consellera Núria Parlon en la seva visita a les Terres de l'Ebre

La consellera d’Interior, Núria Parlon, ha reiterat “la diligent gestió” de l’emergència per la DANA que s’ha fet a les Terres de l’Ebre i ha agraït la implicació dels ajuntaments i la feina “a peu de carrer” dels consistoris que ha permès “solucionar els problemes que es trobaven els veïns” i traslladar “a temps real” al Cecat (Centre de Coordinació Operativa de Catalunya) totes les incidències que s’anaven produint.

Parlon ha volgut visitar les obres que es fan a Deltebre (Baix Ebre) o a Amposta per resoldre els punts crítics on pateixen inundacions quan hi ha aiguats.

La consellera ha visitat el nou passeig del Carrilet de Deltebre, que millorarà l’evacuació i bombament de pluvials del desguàs del Préstamo.

(Visited 23 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari