La consellera d’Interior, Núria Parlon, ha reiterat “la diligent gestió” de l’emergència per la DANA que s’ha fet a les Terres de l’Ebre i ha agraït la implicació dels ajuntaments i la feina “a peu de carrer” dels consistoris que ha permès “solucionar els problemes que es trobaven els veïns” i traslladar “a temps real” al Cecat (Centre de Coordinació Operativa de Catalunya) totes les incidències que s’anaven produint.
Parlon ha volgut visitar les obres que es fan a Deltebre (Baix Ebre) o a Amposta per resoldre els punts crítics on pateixen inundacions quan hi ha aiguats.
La consellera ha visitat el nou passeig del Carrilet de Deltebre, que millorarà l’evacuació i bombament de pluvials del desguàs del Préstamo.
(Visited 23 times, 1 visits today)