El jutge pregunta al Congrés si Errejón ja no és diputat per saber si és competent en el cas contra ell

Errejón, denunciat per l'actriu Elisa Mouliáa per agressió sexual, va deixar l'acta la setmana passada

El Congrés dels Diputats - Foto: Congrés dels Diputats

El Jutjat d’Instrucció número 47 de Madrid ha enviat un escrit al Congrés dels Diputats per preguntar sobre la situació actual d’Íñigo Errejón, ja que si encara fos diputat seria aforat i seria el Tribunal Suprem qui s’hauria d’encarregar del procediment judicial contra ell.

L’actriu i presentadora Elisa Mouliáa va denunciar-lo per uns fets del 2021 que podrien constituir un delicte d’agressió sexual. La Policia Nacional va remetre als jutjats la denúncia de Mouliaá el divendres sense prendre declaració a Errejón, que va deixar l’acta de diputat la setmana passada.

Diverses dones han fet denúncies anònimes a les xarxes socials sobre les seves actituds, però per ara només Mouliáa n’ha presentat una de policial.

(Visited 13 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari