Junqueras nega estar darrere del ninot de Sant Vicenç dels Horts i es mostra disposat a reunir-se amb Rovira

L'exlíder d'ERC assegura que tampoc va participar en el pacte entre la seva formació i el PSC

L'exlíder d'ERC, Oriol Junqueras, a Catalunya Ràdio

L’expresident d’ERC Oriol Junqueras ha desmentit “absolutament” estar darrere del ninot que representava el mateix Junqueras i que va aparèixer penjat d’un pont a Sant Vicenç dels Horts el 2019. “Com d’injust ha de ser atribuir a algú que mentre està a un judici al Suprem, amb sessions que duraven 10 hores cada dia, on era impossible ni tan sols trucar a casa, decideixi penjar-se un ninot d’ell mateix i penjar-lo de tal manera que el vegin els seus propis fills”, ha dit en una entrevista a Catalunya Ràdio. Per a Junqueras, insinuar aquest tipus de coses està “fora de lloc” i “no només és immoral, sinó molt poc racional”.

D’altra banda, l’exlíder d’ERC ha negat haver participat en el pacte entre la seva formació i el PSC i haver-se reunit amb el president de la Generalitat, Salvador Illa, per negociar que es quedessin alguns càrrecs al Govern. “Jo parlo amb molta gent, però jo no he pactat que ningú es quedi enlloc ni res de res”, ha assegurat Junqueras.

El candidat a la presidència d’ERC també s’ha mostrat “disposat” a reunir-se amb l’encara secretària general del partit, Marta Rovira, de qui ha dit que “ens uneixen moltes coses”, i ha reivindicat que no va faltar a “cap de les seves obligacions” l’octubre del 2017.

(Visited 38 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari