Multen amb 300 euros una poeta per insultar militants de Vox

Juana Dolores va escopir i amenaçar membres d'una taula informativa de Vox i els va dir "feixistes de merda"

La poeta i activista Juana Dolores a TV3
La poeta i activista Juana Dolores a TV3.

El jutjat d’instrucció número 23 de Barcelona ha condemnat la poeta i activista Juana Dolores a pagar 300 euros de multa per un “delicte lleu d’amenaces” a membres de Vox. Segons la sentència, el 15 de març, Dolores es va apropar a una taula informativa de Vox a la plaça Lesseps, Barcelona, on va escopir, va insultar i va amenaçar els presents, dient-los “feixistes de merda”.

Durant el judici, Juana Dolores va admetre haver dit que “algun dia la gent sabria la puta merda que éreu” i va considerar les seves amenaces retòriques, emparades en la llibertat d’expressió. La sentència també menciona que Dolores va dir: “No hauríeu d’existir, la classe treballadora està fins als collons de vosaltres. Puts feixistes, us matarem a tots”. Dolores és coneguda pel seu activisme d’esquerres i declaracions controvertides.

A més, l’Audiència de Barcelona ha condemnat un altre home a pagar 240 euros de multa per un “delicte lleu d’amenaces” a membres de Vox a Badia del Vallès. Al desembre del 2021, aquest individu va amenaçar i va intentar agredir una representant de Vox en una carpa informativa, cridant “pim pam pum que no en quedi ni un” i “us cremaré la carpa”.

(Visited 350 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari