El conseller d’Acció Climàtica, David Mascort, ha emplaçat la pagesia a reunir-se en deu o quinze dies per fer una “anàlisi concreta” del sector després de rebre diversos representants d’entitats agrícoles i ramaderes a la Generalitat, acompanyat del president Pere Aragonès.
Mascort ha admès que “tots plegats podem fer les coses millors” i ha dit que cal trobar les “fórmules per fer les coses més àgils”.
D’altra banda, el conseller ha ofert a agricultors a fer nit a Barcelona. “El viatge ha estat llarg, alguns han passat onze hores a sobre el tractor per venir”, ha explicat el conseller. “Ara és fosc i fa fred”, ha afegit.
Mascort també ha garantit que els tractors que tornin avui cap a casa seran acomboiats pels Mossos d’Esquadra.
(Visited 71 times, 1 visits today)