El Parlament rebutja tramitar la ILP per reconèixer el Mercat dels Ocells de la Rambla

El ple aprova les esmenes a la totalitat amb els vots del PSC, ERC, Junts i els comuns

Parada dels antics ocellaires de la Rambla

La iniciativa legislativa popular (ILP) per reconèixer el Mercat dels Ocells de la Rambla de Barcelona no continuarà el seu tràmit al Parlament de Catalunya. Després de recollir més de 56.000 firmes, la cambra ha celebrat aquest dimecres el debat a la totalitat.

Una àmplia majoria del ple ha acceptat les esmenes de devolució que havien registrat el PSC i els comuns i a les quals s’hi han sumat ERC i Junts per Catalunya. S’hi han oposat Vox, la CUP, Ciutadans i el PP.

Els antics ocellaires reclamaven ser declarats patrimoni cultural immaterial de Catalunya. Els impulsors han lamentat que “el mercat desapareixerà, es perdrà sense remei” i que es tracta d’un atac al dret a la participació política dels signants de la iniciativa.

(Visited 61 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari