Protecció Civil activa l’alerta del pla Ventcat per la previsió de ventades en zones de muntanya i a l’Empordà

Es preveuen fortes ratxes que puguin superar els 90 km/hora en un episodi que s'allargarà fins diumenge al migdia

Ratxa forta de vent (ACN)
Ratxa forta de vent (ACN).

Protecció Civil ha activat la fase d’alerta del pla especial d’emergències Ventcat per la previsió de fortes ratxes de vent durant aquesta tarda. Es preveu que continuï fins al diumenge.

Segons el Servei Meteorològic de Catalunya, bufarà vent fort amb cops de més de 90 km/hora a la meitat oest de la regió, al Pirineu gironí i a l’Alt i Baix Empordà. Als dos extrems del país es podrien superar els 120 km/hora.

Al Pirineu i a l’extrem sud el llindar d’avís és probable que se superi a cotes mitjanes i altes. Es preveu que l’afectació acabi el diumenge al migdia, que es concentri a zones del Pirineu Oriental i l’Alt Empordà, i que bufi vent de component nord.

(Visited 18 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari